بیانیه جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران جهت مشارکت حداکثری در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سیدمهدی مسلمی جورجاده مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه بشرح زیر است:

 دوستان و همراهان غیور و سرافراز ایران اسلامی آفرین بر شما که با حضوری آگاهانه در صحنه انتخابات اخیر، حماسه ها آفریدید و نشان دادید که ایران، کشوری ولایی و انقلابی است. آفرین بر این غیرت و بصیرت.

 اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته ایم، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میدانی دیگر برای نشان دادن غیرت و بصیرت شما روشندلان غیور فراهم نموده است.

مردم ما می دانند در شرایط کنونی، دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه می‌باشند.

استکبار جهانی به خوبی می داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم سالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تأسی از ملتی شکل گرفته که سال ها پیش توانست هیمنه پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد. 

با عنایت به جایگاه رفیع ریاست جهوری در نظام سیاسی ایران که عصاره ملت نام گرفته است بر ما مسلم است که منتخب مردم تنها زمانی می‌تواند نمایندگی شما مردم شریف را بنمایند که حافظ اصول و ارزش های اسلامی و دینی باشند و اگر حتی یکی از اصول را نتواند آن گونه که شایسته و در شأن مردم ایران است، حفاظت و حراست نماید، می بایست در انتظار رویگردانی مردم از آنان و نه از انقلاب و امام و رهبری باشد.

 ملت شریف ما باید بکوشد فردی اصلح را روانه ساختمان پاستور کند که در اندیشه گسترش اسلام عزیز، احیای ارزش ها، احکام الهی و ترویج افکار ناب امام خمینی (قدس سره)، فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اندیشه پاک شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رییسی باشد و خدمت خالصانه به مردم، تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه کار خویش قرار دهد.

 ما جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران نیز همراه شما مردم بزرگوار در روز جمعه مورخ  پانزدهم تیرماه در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جهموری به تبعیت از فرامین رهبری شرکت نموده و بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را با این حضور خویش خنثی خواهیم نمود. 

سید مهدی مسلمی جورجاده

مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران

کد خبر 111367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد